Tämän lisäksi tilannekuva näyttää erityistä huomiota vaativat kohteet, kuten erityis- ja suurasiakkaat, pohjavesialueet sekä uimarannat, jotka voivat kiireisissä tilanteissa vaatia nopeita toimia.
Tilannekuvan reaaliaikaiset tiedot ovat käytettävissä yhdessä kunnossapidon hallinnan, yhteydenottojen käsittelyn, asiakasviestinnän ja muiden päivittäisten työkalujen kanssa. Käyttäjä pysyy ajan tasalla verkon tilanteesta työpäivän aikana ilman, että tietoja tarvitsee erikseen etsiä useasta eri järjestelmästä. Yhtiön johdolle ja päälliköille, verkoston työnjohdolle ja asiakaspalvelulle on kullekin omat näkymänsä ja tarpeisiin soveltuvat työkalunsa. Tilannekuvan avulla saat vastauksen seuraaviin kysymyksiin: - Mikä on tilanne verkostossa nyt? - Mitä on tapahtunut aikaisemmin? - Mitä tulee tapahtumaan tai tapahtuisi jos? Haluatko tietää lisää? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää. Voimme järjestää ratkaisun esittelyn myös kätevästi etäyhteyden avulla. Sanna Nivalainen, 040 840 2546, sanna.nivalainen@trimble.com Jukka Lehtimäki, 0400 296 026, jukka.lehtimaki@trimble.com |