palautetta, Kiitos!
Trimble Feedback Nivos Energian palautekanavana
palautetta, Kiitos!
Trimble Feedback Nivos Energian palautekanavana
Paikkatietopohjaisella Trimble Feedback -verkkosovelluksella on lukuisia käyttäjiä yrityksissä ja kunnissa. Palautepalvelussa muun muassa kiitetään, kysytään, esitetään kehitysehdotuksia, kerrotaan rikkoutuneesta katuvalosta ja voimalinjojen päälle kaatuneista puista. Nivos Energialla palautepalvelu lähti laajenemaan vauhdilla käyttöönoton jälkeen. Trimble Feedback -sovellusta suunniteltiin aluksi energiayhtiön verkkoliiketoiminnan palautekanavaksi, mutta pian yrityksessä todettiin, että vuorovaikutteinen palautepalvelu soveltuu hyvin myös muille tuotteille ja palveluille. |
"Hankkeelle voisi perustaa palautepalveluun oman kohdan, jossa asiakkaat voisivat kommentoida hanketta ja me voisimme jakaa siitä tietoa."
Tämä on mahdollista, koska Trimblen sovellus on karttapohjainen. Esimerkiksi rakennushankkeet voidaan esittää palautepalvelun kartalla. Lisäksi palveluun voi liittää valokuvia, suunnitelmia ja havainnekuvia. "Myös sähkönjakeluverkon raivausalueista kertominen ja niihin liittyvien töiden esittäminen kartalla onnistuisivat palautepalvelussa." |
Trimble Energy & Public Administration
Metsänpojankuja 1, FI-02130 Espoo, Finland energy.publicadmin@trimble.com +358 30 661 10 |
Trimble Energy & Public Administration kehittää ohjelmistoratkaisuja energianjakelun, julkishallinnon ja vesihuollon toimialoille. Tarjoamme asiakkaillemme korkealuokkaisia prosessitukityökaluja suunnittelusta rakentamiseen, käyttöön ja kunnossapitoon sekä sovelluksia laadukkaiden asiakaspalveluratkaisujen rakentamiseen. Ratkaisujen keskeisiä ominaisuuksia ovat modulaarisuus, yhteentoimivuus ja vahvat paikkatieto-ominaisuudet.
|
© Copyright Trimble Inc.
|